آیا تا به حال با واژه تقلب سایبری برخورد کرده اید؟ آیا با کلاهبرداری فیشینگ و اسکیمینگ آشنایی دارید؟ چگونه از آسیب های اقتصادی سایبری در امان باشیم؟ چه ارتباطی میان کلاهبرداری سایبری و سیاست وجود دارد؟ برای دستیابی به پاسخ این سؤالات با مطالب مندرج در این ایمیل همراه شوید ...

در کنار گسترش روز افزون کاربران اینترنت و همچنین تسهیل شدن امور عادی بشر بواسطه استفاده از اینترنت، همواره مجرمین با سوء استفاده از اعتماد عمومی مردم و با تطبیق خود با ویژگی های محیط و ابزار روز، در جهت اقدامات و اهداف مجرمانه حرکت می کنند.

در کنار سوء استفاده ها و جرایم سایبری در حوزه اجتماعی و سیاسی، جرایم سایبری در حوزه اقتصادی پیشرفت های قابلا توجهی به خود دیده است که بنابر آمار رسمی کشورهای غربی به خصوص آمریکا، جرایم سایبری در حوزه اقتصاد از رتبه بالایی برخوردار است. از سوی دیگر، با توجه به رشد این آمار، پنتاگون در کنار دفاع سایبری در حوزه سیاسی و نظامی، استراتژی مقابله با کلاهبرداری آنلاین را نیز از اولویت های خود اعلام می کند.

با توجه به اهمیت موضوع، هشدارهای نهادهای مسئول به خصوص پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (پلیس فتا) درباره انواع جرایم سایبری، ما با معرفی چند نوع از جرایم سایبری و یا کلاهبرداری آنلاین درصدد اطلاع رسانی و بررسی مشکلات اجتماعی ناشی از این جرایم، در سطح جامعه هستیم.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط علی اکبر کاظمی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1